Prisotni na strani
Na strani je 5 gostov in 0 članov.
Podvodni invalidski voziček
- Podrobnosti
- četrtek, 30.8.2012
Artistka Sue Austin, ki je vse od leta 1996 priklenjena na invalidski voziček se ne da! Po tem ko se je leta 2005 navdušila nad potapljanjem je s pomočjo oceanografskega oddelka na univerzi v Plymouth (ZDA) razvila prvi podvodni invalidski voziček. Voziček je na električni pogon, najpomembnejša inovacija pa so stranska plastična krila oz. stabilizatorji, ki ohranjajo stabilnost med krmarjenjem pod vodo.
Austin je zelo ponosna na rezultat in je med drugim za medije izjavila naslednje: "To opravljeno delo pa kaže, da je kljub hendikepu še vedno mogoče doseči vse!". Kapa dol punca!
Volkswagen 166 Schwimmwagen
- Podrobnosti
- nedelja, 26.8.2012
Nemška vojska je bila od 30. let prejšnjega stoletja strah in trepet ljudi v Evropi, velik del tudi po zaslugi inženirjev, ki so uvajali orožja, ki se jih je nato prijel srhljiv sloves. A nastajali so tudi projekti, ki so bili prav tako uspešni, a nič manj srhljivi. Srhljivi predvsem zato, ker se ve, kdo jih je uporabljal. Ferdinand Porsche je bil eden tistih konstruktorjev, ki so svoje bogato znanje žal namenili tudi povečevanju moči morilski ideologiji, del tega pa je tudi vojaško amfibijsko vozilo Volkswagen 166 schwimmwagen. Nastalo je na osnovi projekta KdF Ferdinanda Porscheja, iz katerega se je kasneje razvil znani hrošč, zato ne preseneča, da so v vsega treh letih proizvodnje v težkih okoliščinah vojne (med letoma 1941 in 1944) izdelali natanko 15.584 primerkov in je tako najpogosteje izdelano amfibijsko vozilo v zgodovini "cestnih plovil". Tehniko si deli tudi s terenskim vojaškim vozilom kübelwagen VW 86.
Danes jih je v registru amfibijskih vozil zabeleženih še 1163, od tega jih je le 13 v originalni izvedbi. Posebnost vozila je pogonski vijak za vožnjo po vodi, izpuh pa je nameščen tako visoko, da vanj ne more prodreti voda. Štirikolesni pogon deluje le v prvi in v nekaterih izvedenkah tudi v vzvratni prestavi, sicer pa je imel samozaporni diferencial na sprednji in zadnji osi. Krmarjenje v vodi sta prevzeli prvi kolesi, med standardno opremo vozila pa so sodili tudi lopata in par vesel, s katerim si je posadka pomagala med vožnjo po vodi. Za pogon je sicer služil 1,1-litrski zračno hlajeni motor s 25 konji, s katerim je na suhem dosegal hitrost 80 km/h, v vodi pa je bila največja hitrost 10 km/h. Še celo zavezniki so radi uporabljali zaplenjena vozila, a po vojni jih je veliko dočakalo žalostno usodo, le nekaj od danes še znanih vozil pa je preživelo prva povojna leta predvsem zaradi tega, ker so jih uporabljali gasilci, policijske enote in tudi kmetje.
Vir: Dnevnik - Svet vozil
POZOR: krokodil v Dravi!
- Podrobnosti
- četrtek, 23.8.2012
Včeraj popolne sta dva najstnika na nabrežju Drave v Sachsenburgu kakšnih 50 kilometrov severozahodno od Celovca našla krokodila.
Otroka sta velikega plazilca opazila med kopanjem na nabrežju reke, krokodil pa je ležal na peščenem delu (plaži). Ta naj bi meril v dolžino dva metra, policija pa je potrdila njegovo prisotnost, saj je krokodil zagrabil oblačila in obutev otrok ter za seboj pustil jasne sledi ugriza in seveda sledi v pesku.
Otroka sta sicer lahko zbežala, vendar sta po besedah matere enega izmed njiju, Kerstin Isepp, dodobra prestrašena. Ta je sprva pomislila, da sta morda otroka videla morda kakšnega potapljača ali drevesno deblo, saj si je težko predstavljati, da bi v Dravi živel krokodil, poroča današnji Večer.
Skratka: previdnost pri plavanju/potapljanju v Dravi ni odveč! :)))
Vir: Planet Siol.net
Foto: Reutres
Kontakt
Društvo za vodne aktivnosti DRAVA
Vrbanska cesta 109,
2351 Kamnica
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Zadnja sporočila na forumu
Od vaše zadnje prijave ni novih sporočil!