Tukaj bomo objavljali predvsem dogovore kako in na kak način se predlagajo / organizirajo / izvedejo posamezne aktivnosti. Te dogovori so namenjeni temu, da se vsi držimo enakih pravil, s čim manj dela dosežemo čimvečji učinek, predvsem pa ne povzročamo dodatnega dela in krivic.
Dogovori so Organizatorju v POMOČ in ne v BREME !
Prosim, da se vsi organizatorji in udeleženci držimo teh pravil, ker nam bo vsem lažje.
Če si organizator, se potrudi in prevzemi odgovornost da bo vse OK, da bodo člani in drugi zadovoljni in častili te bomo na koncu leta.
Če si udeleženec, se trudi biti uvideven, drži se pravil, ceni trud organizatorja in po svojih močeh pomagaj pri izvedbi - nisi GOST !
Lenoba in enakopravnost sta naše vodilo.
Splošni dogovori za vse društvene aktivnosti:
- pod dogodke štejemo vse društvene aktivnosti, konkretno: eno in večdnevni športni izleti (potapljanje, supanje, kajak, jadranje, etc), odbojka, pikniki, eko akcije, kuhanje golaža, etc ...
- vsak dogodek mora imeti svojega organizatorja in opcijsko enega ali več pomočnikov, kar se objavi ob objavi dogodka.
- praviloma je za finančni del, dodelitev in izterjavo denarja odgovorna tajnica, v kolikor se organizator ne odloči drugače
- organizator je odgovoren za izvedbo dogodka (organizacijski del), tudi če kaj prepusti drugim
- organizator NI tisti ki mora vse sam narediti, ampak posamezne del delegira pomočnikom