Dobrodošli, Gost

Dogovori za izvedbo društvenih aktivnosti v Konobi
(1 gledajo) (1) gost
  • Stran:
  • 1

TEMA: Dogovori za izvedbo društvenih aktivnosti v Konobi

Dogovori za izvedbo društvenih aktivnosti v Konobi 5 Let, 9 mesecev nazaj #1706

  • andrej
  • ODSOTEN
  • Administrator
  • Go hard or Go home!
  • Sporočila: 129
Tukaj bomo objavljali predvsem dogovore kako in na kak način se predlagajo / organizirajo / izvedejo posamezne aktivnosti. Te dogovori so namenjeni temu, da se vsi držimo enakih pravil, s čim manj dela dosežemo čimvečji učinek, predvsem pa ne povzročamo dodatnega dela in krivic.
Dogovori so Organizatorju v POMOČ in ne v BREME !
Prosim, da se vsi organizatorji in udeleženci držimo teh pravil, ker nam bo vsem lažje.

Če si organizator, se potrudi in prevzemi odgovornost da bo vse OK, da bodo člani in drugi zadovoljni in častili te bomo na koncu leta.

Če si udeleženec
, se trudi biti uvideven, drži se pravil, ceni trud organizatorja in po svojih močeh pomagaj pri izvedbi - nisi GOST !

Lenoba in enakopravnost sta naše vodilo.


Splošni dogovori za vse društvene aktivnosti:


  • pod dogodke štejemo vse društvene aktivnosti, konkretno: eno in večdnevni športni izleti (potapljanje, supanje, kajak, jadranje, etc), odbojka, pikniki, eko akcije, kuhanje golaža, etc ...
  • vsak dogodek mora imeti svojega organizatorja in opcijsko enega ali več pomočnikov, kar se objavi ob objavi dogodka.
  • praviloma je za finančni del, dodelitev in izterjavo denarja odgovorna tajnica, v kolikor se organizator ne odloči drugače
  • organizator je odgovoren za izvedbo dogodka (organizacijski del), tudi če kaj prepusti drugim
  • organizator NI tisti ki mora vse sam narediti, ampak posamezne del delegira pomočnikom
Zadnje urejanje: 5 Let, 9 mesecev nazaj od andrej.
Uporabniki, ki jim je všeč: Mrki, schpes, Dejc

Odg: Dogovori za izvedbo društvenih aktivnosti v Konobi 5 Let, 9 mesecev nazaj #1707

  • andrej
  • ODSOTEN
  • Administrator
  • Go hard or Go home!
  • Sporočila: 129
Različni društveni pikniki na odbojki ali sidru:

Objava in pogoji piknika:
  • piknik se objavi vsaj 5 dni prej - do srede za soboto
  • prijave NAJKASNEJE 48 ure PRED piknikom na forum, facebook ali s sporočilom na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. , da lahko zagotovimo dovolj hrane in pijače
  • cena za člane €5, za nečlane €10, otroci do 8 let zastonj, starejši od 8 do 18let pa €5, plačilo na pikniku
  • za morabitne prepozne prijave manj kot 48 ur pred piknikom ali na pikniku, je cena €10 za člane in €20 za nečlane.
  • v ceno je vključena brezalkoholna pijača
  • pivo/vino po klubskem ceniku



Navodila, obveznosti, pravice organizatorja:

Da bomo zagotovili vsem udeležencem primerljive pogoje pri dostopu do hrane in pijače, se bo skrbnik držal sledečih pravil/ukrepov:
  • na osebo bomo računali 30-40dkg mesa (za vse piknike)
  • meso je mešano primerno za vse okuse (čevapi, perutničke, vratovina, etc)
  • zelenjava za vegane
  • večji roštilj bo vedno omogočil peko večjih količin naenkrat
  • speklo se bo celo rundo (mrežo) naenkrat, dalo v skledo, prineslo k mizi in vse pozvalo naj si pridejo vzet meso. PIKANJA iz mreže neposredno NI VEČ, ker pol do mize sploh ne pride.
  • pivo/vino se nastavi na enem mestu, zraven pa na velik napis "Pivo/vino - €1.5" in zraven kasica, da obiskovalci ne bodo v dilemi kam naj vržejo cvenk
  • po pikniku je potrebno pospraviti smeti na prizorišču (plastika, etc) vse v eno veliko plastično vrečo in na smeti
  • orodje, mreže, kotličke je potrebno OPRATI TAKOJ, še posebej ne sme umazana posoda v konobo
  • ostanki hrane lahko gredo v konobo, če se poskrbi za ustrezno hranjenje (golaž ali nespečeno meso v zmrzovalnik, zelenjava v hladilnik in kruh v vrečko.
  • v Konobi ni mesta za ostanke hrane, ki se pokvarijo, smrdijo, etc ...
  • organizator je odgovoren tudi za stanje Konobe in kontejnerja po pikniku
Zadnje urejanje: 5 Let, 9 mesecev nazaj od andrej.
Uporabniki, ki jim je všeč: Mrki, schpes, Dejc
  • Stran:
  • 1
Čas nalaganja: 0.16 sekund

© 2011 Društvo za vodne aktivnosti DRAVA. Vse pravice pridržane.