Kaj je Street View?
Kje bo Google naslednje zbiral posnetke za Street View
Ugotovite, kam se bomo naslednje odpeljali z avtomobilom Street View oziroma kam bomo nahrbtnik Trekker storitve Street View ponesli peš
{[key]}, … Preberite več o tem
Prispevajte v storitev Street View
Predstavite lokalno skupnost, pokažite okolico tudi drugim, izboljšajte vidnost podjetij v Google Zemljevidih, vrišite lokalne ceste ali posodobite Street View kar sami. Na voljo je veliko načinov objavljanja prispevkov, pri čemer so vsi namenjeni temu, da se lahko opazno predstavite v Google Zemljevidih.
Program zaupanja vrednih za Street View
Zaupanja vredni strokovnjaki so izkušeni fotografi z opremo za ustvarjanje posnetkov Street View na ravni ulic in v notranjih prostorih. Obrnite se na zaupanja vrednega strokovnjaka, ki bo poskrbel, da bo vaša okolica zaživela v Google Zemljevidih.
Objavite povezane fotografije
Z novo funkcijo aplikacije Street View v različici beta lahko posnetke Street View ustvarite s pametnim telefonom Android.
Posnemite in delite na poti
Zagotovite si opremo, združljivo s Street View, in fotografije objavljajte na poti z aplikacijo Street View.
Prenesite aplikacijo Street View
Pritegnite stranke, ustvarite več poslovnih priložnosti
Pridobite zaupanje strank in jih privabite do svojih vrat – ponudite jim visokokakovostno navidezno predstavitev, ki jih bo vodila z ulice do vaše izložbe ter v podjetje.
-
Potrošniki pri iskanju podjetij v 44 odstotkih primerov uporabljajo zemljevidne izdelke.
Raziskava podjetja Ipsos [PDF v angleščini]
-
V povprečju pri 41 odstotkih teh iskanj pride do obiska fizične lokacije.
Raziskava podjetja Ipsos [PDF v angleščini]
-
Podrobnosti raziskave
- Izvedena je bila spletna anketa med potrošniki, ki so v zadnjih 30 dneh v spletu iskali restavracije ali hotele (v kateri koli napravi).
- Skupni vzorec, ki je zajemal 1201 anketiranca, je bil zbran med 21. julijem in 2. avgustom 2015.
- Ustvarjene so bile različice objave lokalnega podjetja (ena je bila za hotel in druga za restavracijo) z osnovnimi podatki, fotografijami in/ali navidezno predstavitvijo (različice so bile ustvarjene z enakimi predstavnostnimi vsebinami).
- Anketiranci so si morali ogledati eno od različic za vsako podjetje (v naključnem vrstnem redu). Vsak anketiranec si je ogledal:
- 1 objavo za hotel + 1 objavo za restavracijo in
- 1 objavo z navidezno predstavitvijo + 1 objavo brez navidezne predstavitve.
- Opomba: predstavitve različnih objav so bile naključno razporejene enakomerno in dosledno po celotnem območju.
- Po ogledu posamezne objave so morali anketiranci oceniti svoje zanimanje za rezervacijo.
- Ocene za različne objave (tiste z navidezno predstavitvijo proti tistim brez nje) so bile združene, da bi lahko razumeli vpliv navideznih predstavitev na zanimanje za predstavljeno podjetje.
Prenesi pregled [PDF]
Sodelovanje z zaupanja vrednim fotografom ali agencijo
Obrnite se na zaupanja vredne fotografe in agencije ter jih najemite, da izboljšate vidnost svojega podjetja v Google Zemljevidih.