Skupščina PLK

Zaradi razpleta dogodkov vezanih na COVID-19, SKUPŠČINA PLK sklicana za 21.3. ODPADE in je preložena do nadaljnega.
SKUPŠČINA PLK

Pozdravljeni,

vse člane društva vljudno vabimo na redno letno skupščino PLK Koper, ki bo v soboto, 21. marca 2020 s pričetkom ob 18. uri v prostorih PLK.

Predlagan dnevni red:

Predsednik PLK Koper

Category: Plk  Leave a Comment

Tekmovanje “3 GOLFI”

V petek in soboto je bil 15 pokal 3 GOLFI, ki poteka na italijanski strani morja.
Člani smo se pomerili že v petek na odprtem morju. Sodelovali smo z dvema ekipama.
1 ekipa v sestavi Martin in Zdenko Grando sta osvojila 3 mesto. 2 ekipa Vinko in Bojan pa sta bila sedma med 22 ekipami.
Dan kasneje v soboto popoldan pa smo peljali mlade člane na težko pričakovano tekmo. Lovilo se je od 16 do 17:30.
Od sedmih naših mladih tekmovalcev smo osvojili kar tri prva, dve drugi in eno tretje mesto.

23. POKAL PLK

Že kot po navadi se je v prvem vikendu junija organiziral 23. pokal PLK. Sodelovalo je 15 ekip, ki štejejo po dva tekmovalca iz istega kluba.

Tekmovalo se je » pod bolnico« v lepem vremenu in mirnem morju.

Po dolgem času je prvo mesto na tem pokalu osvojila ekipa iz našega kluba. Zmagala sta Martin Grando in mlada Špela Puhov z 3576 gr ulovljene ribe.

Na našem pokalu veljajo vse ribe razen plavic.

Skupno se je ujelo 31 kg rib. Nekaj smo jih razdali našim pokroviteljem, nekaj pa spekli zvečer na njivi pri Gulianotu na Manžanu.

Hvala skladu Živeti s pristaniščem Luke Koper za podporo in sofinanciranje našega društva.

REZULTATI – 2019

GALERIJA SLIK

Category: Plk, ribiči, tekmovanje  Comments off

Državno prvenstvo v lovljenju rib iz obale – člani

V nedeljo 26.5.2019 je na obali pred Piranom, na Fornačah, potekalo državno prvenstvo v lovi rib s palico z obale v članski konkurenci.
Sodelovalo je 7 ekip – 22 tekmovalcev. Ekipo sestavljajo trije tekmovalci.
Tekmovanje je tako posamezno kot ekipno. Lovi se pretežno majhna riba kot so črnike, lebe, guati in babice. Sem pa tja še kašen ribon, škarpoč, špar, menola.
Med posamezniki je prvo mesto zasedel in s tem državni prvak postal Vinko Mojškerc PLK Koper z 76 ujetimi ribami. Ekipa PLK v sestavi Vinko, Boštjan Čotar in Peter Muha pa drugo mesto.

Naslednja tekma bo v Kopru. Naša pokalna za Pokal PLK v nedeljo 2.6.2019
Lovilo se bo v koprskem zalivu. Tehtanje predvideno ob 13:45 na tržnici.

Začetni potapljaški tečaj CMAS P1

Si želite odkrivati čudoviti podvodni svet? V PLK pričenjamo V PONEDELJEK 3. junija 2019 popoldan s POTAPLJAŠKIM TEČAJEM. Vabimo vse, ki si želijo pridobiti veščine varnega potapljanja, pridobiti mednarodno veljavni potapljaški CMAS-World-Underwater-Federation certifikat in povrh še v dobri družbi, da se nam pridružijo v PLK. Vse, ki imajo še kaka vprašanja pred tečajem, vabimo na INFORMATIVNI DAN, kjer vam bodo naši inštruktorji podali vse potrebne informacije. Ta bo V ČETRTEK 30.5.2019 ob 20.00h v klubskih prostorih na Vojkovem nabrežje 38, Koper (zaklonišče pod luško restavracijo Slorest, https://maps.app.goo.gl/buW1t) v samem “centru” Kopra. Parkirišče je! Vabljeni, pridružite se nam!

PLK – the best club in town..

29. mladinsko državno prvenstvo v lovu z zidane obale

DP mladinci 2019

Na Fornačah – Piranu je bilo v soboto 29. mladinsko DP v lovu rib z zidane obale.
Sodelovali smo v dveh kategorijah skupno s petimi tekmovalci – kadeti in mlajši mladinci U16. . Eden je žal zbolel in ostal doma.
Med kadeti je bil naš najmlajši Martin na odličnem tretjem mestu z največ po številu ulovljenimi ribami.
Med mlajšimi mladinci smo pa pobrali letos kar vse tri medalje.
1.mesto – Žan Tončetič
2.mesto – Tadej Jug Ignjatovič
3.mesto – Katarina Kosi + pokal za največjo ribo

Še enkrat čestitamo vsem tekmovalcem in pomočnikom, da smo vsi zdržali deževno vreme, ki nas je spremljalo celo tekmo.

Vinko

Obvestilo za člane sekcije za trnkarjenje na morju

Spoštovani člani sekcije za trnkarjenje na morju. V spodnjem dokumentu (PDF) so objavljena tekmovanja za leto 2019.

Tabela tekmovanj 2019

Category: Plk, ribiči, tekmovanje  Comments off

Poletni urnik

Vse članice in člane obveščamo, da je s četrtim aprilom v klubu pričel delovati poletni urnik in sicer od 20:00-23:00