V naših slušnih centrih smo še zmeraj na razpolago vsem, ki nas potrebujete. |
- Da vam lahko še naprej zagotovimo celovito oskrbo, so naši slušni centri odprti po običajnih odpiralnih časih. Iskanje lokacije
- Naš koncept zaščite in higiene zagotavlja varno oskrbo in najboljšo možno zaščito – bodite pozorni: obvezno nošenje maske, omejitve števila strank v slušnem centru itd.
Slušni aparati na obroke
Dober sluh ne sme biti stvar cene. In z Neurothovim obročnim plačilom je še lažje dosegljiv. Sklenite obročno odplačevanje in uživajte tako v novem doživetju zvoka kot v obsežnem naboru Neurothovih servisnih storitev. Več informacij prejmete ob neobveznem svetovanju v najbližjem Neurothovem slušnem centru.
Preberite večPrihodnost v ušesu
Iz revije – Digitalni, brezžični in neposredni: Moderne slušne aparate lahko danes enostavno povežete s pomočjo Bluetootha s pametnim telefonom. Pri komuniciranju v vsakdanjem življenju pa so na voljo še mnoge druge novosti in možnosti uporabe.
Kariera pri Neurothu
Smo strokovnjaki na področju sluha in prav vsak dan doprinesemo k temu, da se ljudem z izgubo sluha vrača njihova kvaliteta življenja. Informirajte se o tem, kako lahko postanete del naše ekipe.
Koncept za zaščito in higieno podjeta Neuroth
Zdravje naših strank in zaposlenih nam je zelo pomembno. Skupaj z izkušenimi strokovnjaki s področja medicine in
zdravja smo zato za naše podjetje razvili obsežen koncept za zaščito in higieno – za varno oskrbo z izdelki za boljši
sluh v naših poslovalnicah, kjer je za ustrezno zaščito kar najbolje poskrbljeno.
Še večja skrb za higieno v naših slušnih centrih
Vse zaščitne ukrepe za zagotavljanje varnosti bomo v Neurothovih slušnih centrih še povečali.
- Zaščitna maska za nos in usta
- Redno razkuževanje
- Razdalja vsaj meter in pol
- Omejitev števila prihodov
- Brez rokovanja
- Priporočeno brezgotovinsko poslovanje
- Zaščitne rokavice za enkratno uporabo za naše zaposlene
- Zaščitno pleksi steklo na prodajnem pultu
Še večja zaščita v kabinah
Za obravnavo v kabinah (jemanje odtisa ušesa ipd.) smo procese dela prilagodili trenutnim razmeram.
- Termini po naročilu
- Pred terminom pogovor s stranko o njenem počutju
- Zaščitni vizir pri neposrednem stiku
- Še pogostejše razkuževanje & čiščenje
- Krajši čas obravnave
- Redno prezračevanje
- Priporočen (če je možno) 15-minutni premor med dvema terminoma
Dodatne servisne storitve za naše stranke
Telefonska številka za vprašanja, svetovanje in dogovarjanje o terminu:
080 5076 (brezplačno, ponedeljek-petek: 07:00-20:00)
O podjetju Neuroth
Od tradicionalnega družinskega podjetja se je Neuroth razvil v vodilno avstrijsko podjetje za slušno akustiko, nato pa prevzel še mesto najuspešnejšega evropskega podjetja na tem področju. Leta 1907 je Paula Neuroth na Dunaju postavila temelje podjetja Neuroth, ki ima danes po Evropi več kot 250 specializiranih slušnih centrov. Visoka kvaliteta, odlično svetovanje in bogata paleta storitev sestavljajo središče Neurothove filozofije poslovanja.
Zahvaljujoč tehničnemu razvoju se današnji slušni aparati ne morejo primerjati s tistimi, ki so jih uporabljali pred leti. Le nekaj pa se ni spremenilo: naša želja, da ljudem podarjamo boljši sluh – in s tem kvalitetnejše življenje.